3 stappen om problemen te voorkomen:

  • Controleer de bestelde producten meteen bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.

  • Als u zichtbare beschadigingen vastseld, noteert u uw eventuele bezwaren op het ontvangstbewijs dat u moet ondertekenen. Formuleer deze zo compleet en nauwkeurig mogelijk. Controleer of uw aantekeningen op alle exemplaren van het document staan, met name op het blaadje dat bestemd is voor de transporteur.

  • Indien u verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Dillen BV binnen de 2 werkdagen na de levering.

 

Wilt u iets retourneren?

U heeft een product besteld en u ontvangt een ander product. In dat geval heeft Dillen BV een fout gemaakt. Wij nemen dan de kosten voor de retourzending op ons. U kunt deze fout doorgeven door binnen 2 werkdagen na de leverdatum door contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Per e-mail: dillendirk@dillenbvba.be
Telefonisch: 0032 3 48163014 (op werkdagen van 9:00 tot 18:00 uur)

Retouneren van artikelen

Vul hieronder het nummer van de order in

Vul hieronder uw bedrijfsnaam in

Vul hieronder de naam van de contactpersoon in

Vul hieronder het directe telefoonnummer van de contactpersoon in

Geef hieronder eventueel een extra omschrijving van uw klacht op

Let op! indien u melding maakt van een defect is dit een verplicht veld, zonder omschrijving van het defect kunnen wij deze niet in behandeling nemen

Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer